Ouderraad

Er is een actieve ouderraad op Tiptop. De ouderraad komt samen op verschillende momenten tijdens het schooljaar om na te denken over de werking van de school. Alle ouders van Tiptop zijn welkom op deze vergaderingen. Dit is ook het moment om informatie te delen, om afspraken te maken over hoe ouders de school kunnen ondersteunen en hoe ze hulp kunnen aanbieden.

Bij de start van het schooljaar worden de data van deze bijeenkomsten vastgelegd. De school bezorgt alle ouders hiervoor een uitnodiging. Je vindt de data steeds op de maandbrief. Spreek gerust iemand van de ouderraad aan voor meer informatie.

Ben je een online-shopper? En wil je graag de Tiptop-ouders steunen? Dan kan je de beide dingen combineren! Ga naar Trooper.be, zoek de Tiptop-ouders en je favoriete webshop. Via jouw online shopping ondersteun je vervolgens de Tiptop-ouderraad.

Schoolraad

In het Stedelijk Onderwijs van Antwerpen worden de schoolraden georganiseerd per scholengemeenschap. Stedelijke basisschool Tiptop behoort tot de schoolraad van scholengemeenschap Oost.

In deze schoolraad zitten ouders, leerkrachten en vertegenwoordigers van de lokale gemeenschap. Je vindt meer info over de schoolraad in het algemeen schoolreglement van Stedelijk Onderwijs.